Tuesday, August 26, 2008

JAWAPAN MIMPI ILA NOR

From: ila nor <hazie_19@yahoo.com>To: quin_dalina@yahoo.com.myDate: Thu, 21 Aug 2008 08:50:01 -0700 (PDT)

***[Anda dinasihati menulis direct ke dalam komen di blog. Emel di Yahoo pun saya dah kurang tengok. Yang ni nasib baik terjumpa. Terima kasih]

Subject: tafsir mimpi

Puan Dalina, saya berumur 26 tahun.Masih belum bekerja dan masih belajar di salah sebuah IPTA. Saya kerap bermimpi bertemu dengan sepupu mak saya,beliau seorang lelaki sekitar umur 28 tahun pernah belajar di Universiti Al-Azhar, Mesir dan beliau telah pun berkahwin. Melihat kepada peribadi beliau seorang yg berakhlak,beriman serta berilmu. Dalam mimpi saya sering ada sahaja kemunculannya.Saya masih tertanya-tanya kenapa beliau sering muncul di dalam mimpi saya sedangkan saya tidak pernah pun teringat akan beliau.

Assalamualaikum Ila nor, cuba lihat pada maksud mimpi ORANG. Orang dalam mimpi simbolik (kalau mimpi langsung ia bermaksud orang itu sendiri jadi tak payah ditafsirkan, just wait and see) bermaksud sifat dalam diri orang itu yang amat ketara bagi kita. Dari tulisan Ila Nor, sifat sepupu mak Ila Nor yang ketara ialah berakhlak, beriman dan berilmu. Sekarang lihat diri Ila Nor sendiri, sifat-sifat itulah dalam diri Ila Nor yang menonjolkan dirinya. Ila Nor tidak beritahu cerita lanjut apa yang berlaku, tetapi jika ia sentiasa ada dalam apa-apa mimpi, bermakna sifat-sifat itu sedang menjadi sifat yang sedang dibina oleh diri Ila Nor sendiri. Bersyukurlah diri kita mempunyai sifat-sifat yang baik.

ATM 27/08/08

No comments: