Friday, July 18, 2008

ANDA INGIN TAHU MAKSUD MIMPI ANDA

Buat permulaan ini saya akan tafsirkan mimpi anda dengan percuma.... bagi warm up.


SILA TULISKAN MIMPI ANDA DIRUANG KOMEN. TULISKAN JUGA TARIKH MIMPI DAN SEDIKIT TENTANG LATAR BELAKANG ANDA (anda mungkin sedang dilamun cinta, atau sedang belajar agama, atau sedang menghadapi masalah keluarga dsb.) SEMASA BERMIMPI. INSYAALLAH AKAN SAYA CUBA JAWAB DENGAN SEBAIK MUNGKIN. BUBUH NAMA SAMARAN UNTUK RUJUKAN SEMASA SAYA MENJAWAB NANTI.

8 comments:

Bionie said...

Mimpi aruah ibu hulurkan 2 utas rantai emas , telah memilih salah yg besar. Dalam mimpi itu saya memilih yang besar kerana ingatkan mahu dijual untuk bantu keadaan kewangan.
TARIKH MIMPI:2ke 4 minggu lepas

Bionie

islam2020 said...

Suami saya bermimpi satu kumpulan yang sesat (sebenarnya kumpulan ini terkenal dan mempunyai ratusan ribuan ahli dan para ulamak mengatakan mereka bukan islam disebabkan tauhid mereka dengan jelas bercanggah dengan Al-Quran tetapi mereka menganggap kumpulan mereka ini adalah islam) menyembah ular bisa yang mempunyai dua warna yang berjalur. Suami saya memegang ular itu tujuan untuk menghalang kumpulan ini, di tempat leher dan ular itu cuba mematuk . Suami saya cuba menghalang ular itu dari mematuk. Katanya dia tidak berapa takut dengan ular baik dalam mimpi atau diluar. Suami saya ini pendakwah dan amat serius dalan agama. Tarikh mimpi: 3- 4 hari.

Tafsir saya:

Gambaran kasar ialah ORANG – satu kumpulan besar yang sesat, dan gambaran kedua ULAR. Kisah terperinci, kumpulan MENYEMBAH ULAR, suami MEMEGANG ULAR, niat MENGHALANG KUMPULAN INI, ULAR CUBA MEMATUK, suami cuba MENGELAK, suami TIDAK TAKUT.

Adakah mungkin sifat suami saya yang serius (sifat ULAR) membuat sekumpulan orang marah. Saya sebenarnya buntu untuk menafsir. Diharap puan dapat menolong. Terima Kaseh.

Hazwani said...

Salam. Minggu lepas saya mimpi sedang duduk di luar rumah. Tiba-tiba datang ular sawa berwarna emas yang besar dan panjang. Saya panik tapi emak membenarkan ular itu masuk dan menyediakan satu kelongsong kayu untuk diduduki ular tersebut.

Minggu ini pula saya bermimpikan 2 ekor ikan di dalam rumah yang bersaiz sedang2, tidak kecil dan tidak besar seperti ikan paus la. Berwarna hitam berjalur kuning.

Somehow, saya ada dengar juga tentang Unconscious Mind. kaunselor sekolah ada buat dan bnyk pperkara (anak murid dan cikgu) dapat diselesaikan melalui cara ini, dengan izin Allah.

AkuBudakHijau said...

mimpi memegang pasu tetapi pecah .

AkuBudakHijau said...

mimpi pasu yg d pegang pecah .

dahliamanja said...

Salam. Sy bermimpi sedang berada d hadapan kaabah di mana pd ketika itu sy sedang bersedih kerana mengetahui tentang suami sy yg bersikap dingin pada sy d sebabkan ada hubungan sulit dengan perempuan lain.

chie said...

mimpi pasu pecah...?

Unknown said...

mimpi pasu pecah masa tgh bercuti dgn family

tarikh mimpi 6/6/2020